Recenzia: Avengers

Krajina pôvodu: USA
Premiéra: 26 April 2018 (Slovensko)
Dĺžka filmu: 2 hodiny 29 minút

Môj názor:
(obsahuje jeden spoiler)
Obsah som sem nezaradila, lebo tie linky sú tak prepletené, že ten, kto sa nevyzná do tohto sveta, by nepochopil :D Zanietenci však poznajú každú jednu postavu, takže vysvetľovať netreba :)

Úprimne som do tohto filmu šla bez akýchkoľvek očakávaní. Počula som, že je to super, že je to temné, ale to bolo všetko, akosi sa mi úspešne vždy podarí unikať spoilerom a som za to na seba hrdá :D Každopádne, film bol naozaj skvelý, naozaj bol temný ako všetci vraveli. Dovolím si jeden menší spoiler - dokonca to malo aj iný koniec, na aký som bola pri týchto filmoch zvyknutá! Môj úbohý Groot... Plačem :(

Musím uznať, že Thanos bol geniálny villain. Nerada to priznávam, ale chápem jeho pohnútky. Ja mám miestami chuť urobiť to isté. Páčilo sa mi, že to robil bez rozdielu - bral všetkých, nehľadiac na majetok, vek, rasu, pohlavie, aj keď to nebolo tak úplne morálne možno.

Ďalším prekvapením pre mňa bolo, že až v tomto filme som si (prvýkrát v živote, to je úspech po toľkých filmoch, čo už vyšli) obľúbila Spider Mana. Najprv mi ten chalanisko hrozne prekážal, akosi som si naňho nevedela zvyknúť. Ale zas, Spideyho som nikdy nemala rada, to už je jedno, aký herec ho hral :D Avšak, keď som videla Infinity War, akosi som zmenila názor. Začal sa mi páčiť :D Tohto herca by som si aj nechala, môže byť :D

Čo sa mi na filme nepáčilo? Málo Lokiho! Ale že brutálne málinko! A ešte to, ako skončil :( A chudák Groot, to si tiež nezaslúžil. Star Lord ma miestami tiež dobre vytáčal inak :D Viac mi asi nenapadne, film bol naozaj výborný, efekty vydarené, Infinity Stones boli také krásne! Koniec sa mi páčil v jednom - nechali tam dosť priestoru na pokračovanie, tak som zvedavá, čo bude ďalej, zatiaľ som len v rovine teórií :)

Moje hodnotenie: 9/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.