Recenzia: Black Knight

Názov: Black Knight: The Man Who Guards Me
Krajina pôvodu: Južná Kórea
Rok vydania: 2017/2018
Počet častí: 20

Krátky obsah:
Soo Ho je úspešný podnikateľ, ktorý žije v zahraničí. Tých, ktorí mu odporujú, vždy postihne nejaké nešťastie. Rozhodne sa vrátiť sa do Kórey, ale predtým ešte navštívi Slovinsko.

Medzitým v Seoule, Hae Ra pracuje v cestovnej kancelárii, ale nikdy nedostala šancu vycestovať do zahraničia. Mala šťastné detstvo, kým jej neumreli rodičia. Odvtedy bol jej život biedny. Spomenie si na červený kašmírový kabát, ktorý jej rodičia dali ušiť na Vianoce, ale nikdy si ho nevyzdvihla kvôli ich úmrtiu. Rozhodne sa navštíviť to krajčírstvo a pohľadať ten kabát v nádeji, že jej pomôže nájsť šťastie. Po tom, čo stretne Sharon, majiteľku krajčírstva, nájde svoj kabát a potom ľudí, ktorí jej spôsobili utrpenie, stretne nešťastie. Navštívi Slovinsko, kde stretne Soo Ho-a, s ktorým bol jej osud prepletený už od ich minulých životov.

Môj názor:
(tento už je spoiler free)
Úprimne, tento seriál som začala pozerať kvôli môjmu manželovi (Kim Hyun Joon) netušiac, že v ňom hrá aj Shin Se Kyung, ktorú ako herečku neznášam. Musím sa ale priznať, že tu ma milo prekvapila a vôbec mi jej hranie neprekážalo tak, ako napríklad v Bride of the Water God. Neuveriteľne sa mi páčila herečka, ktorá hrala Seo Rin (Sharon), úplne som ju žrala :D A ten jej asistent bol geniálny!!! :D Výber herca na záporáka sadol ako "riť na šerbeľ", schvaľujem! :) S Kim Rae Wonom som sa stretla prvýkrát, ale celkom sa mi pozdával, mám na pláne viacero dorám, kde tiež hral, tak som zvedavá.

Čo mi na tomto seriáli vadilo, bola tá Hae Rina kamoška, Young Mi, absolútne nesympatická žena, ani Park Gon mi nesadol.

A ten koniec! Prečo ma nikto neupozornil, že to takto dopadne??? WHY??? To bolo... to bolo... Také netypické. Spomenula som si na Moon Lovers pri tomto, to dopadlo obdobne (hups, asi som sa prekecla, sorry).

Hodnotenie: 8.5/10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.