Recenzia: Venom

Súvisiaci obrázok

Názov: Venom
Krajina pôvodu: USA
Premiéra: 4 October 2018 (Slovensko)
Dĺžka filmu: 1 hodina 52 minút

Môj názor (spoilery označené výkričníkmi):
Bože, mne sa ten film tak strašne páčil! Fakt vážne! O to viac som bola v šoku, keď som zistila, ako málo % to má na imdb. Úprimne sa musím priznať, že keď som počula slovo antihrdina v spojitosti s týmto filmom, tak mi úplne až stiahlo žalúdok a očakávala som niečo na štýl Deadpoola. Nič proti Deadpoolovi, milujem Ryana Reynoldsa, ale stále si akosi nie som úplne istá, či sa mi Deadpool ako film páčil :D No ale, bola som príjemne prekvapená, že to vôbec nebolo na štýl Deadpoola! Bolo to iné! A mne sa to tak neskutočne páčilo, ja si nepomôžem. !!!Páčila sa mi tá myšlienka spojenia alien symbiont - človek. Bolo to fest, keby som nejaký šialený biológ, tak rozhodne idem niečo takéto vytvárať v labáku. Neviem, no, hrozne ma to fascinovalo. Trochu mi liezla na nervy tá vedkyňa, čo bola za Eddiem (Tom Hardy), vďaka ktorej naňho potom skočil Venom, ale zase záporák sa mi hrozne páčil :D Trochu síce trvalo, kým sa Eddie a Venom "našli", ale keď už boli "na kôpke", tak to stálo za všetky drobné! Tie hlášky bolifest hilarious! :D!!! Okrem tej otravnej vedkyne som ale negatívum videla aj v tom, žemi prišlo celkom také... ako to nazvať... jednoducho, že sa toho záporáka zbavili až príliš jednoducho na môj vkus, čakala som nejakú väčšiu drámu. !!!A potom aj keď akože Venom zomrel, to bolo tak obvious, že nezomrel...!!! Ale nechali to krásne otvorené na pokračovanie, takže sa fest teším na ďalšiu časť! Neuveriteľne som sa na tom filmíku bavila, až som zostala sama prekvapená :)

Hodnotenie: 9/10

1 člověk ohodnotil tento článek.